طریقه ی اتصال پلی استیشن 3 pc
بــــــــــ روز
با ما بــــــ روز باشید ، نرم افزار،سخت افزار،شـبکه،فناوری اطـلاعات،اینترنــت

 
تاريخ : چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:,

راه اندازی شبکه های خانگی مزیت های زیادی دارد. به اشتراک گذاری اینترنت، فایل ها، اجرای بازی ها به صورت گروهی و... را می توان از دلایل اصلی اتصال دستگاه های منزل به یکدیگر دانست. توسط کابل های شبکه کاربران کنسول بازی پلی استیشن قادر هستند این دستگاه را به رایانه شخصی خود متصل کنند. احتمالا اگر تاکنون از کنسول بازی پلی استیشن۳ استفاده کرده اید، به این نکته که این دستگاه فقط برای بازی کردن ساخته نشده است پی برده اید. با انجام چند ترفند مربوط به تنظیمات و نصب برخی از نرم افزارها روی رایانه شخصی قادر خواهید بود موسیقی، عکس و ویدیو را از رایانه به پلی استیشن منتقل و آن ها را مشاهده کنید. پیکربندی کنسول بازی PS۳: در ابتدا باید از اتصال کنسول بازی به رایانه خود (توسط یک کابل شبکه اترنت یا روش بی سیم) اطمینان حاصل کنید. بدین منظور از طریق منوی Settings گزینه Network Settings را انتخاب کرده و Media Server Connection را در وضعیت Enable قرار دهید.
پیکربندی رایانه شخصی: آخرین نسخه
Windows Media Player را دانلود و نصب کنید. در این نرم افزار از طریق بخش Library و انتخاب گزینه Add to Library پوشه های چندرسانه ای را وارد کنید که قصد مشاهده آن ها در کنسول بازی را دارید. کلیه پوشه های شخصی چون Photos، Videos و Music به طور پیش فرض در Library قرار دارند و شما می توانید در صورت نیاز فایل های خود را از دیگر بخش های هارددیسک وارد کتابخانه کنید. مجددا از طریق بخش Library، گزینه Media Sharing را انتخاب کرده و Share Media را تیک بزنید. دکمه OK را بزنید و کمی منتظر شوید تا کنسول بازی شما به عنوان یک دستگاه متصل از طریق شبکه، به نمایش دربیاید. روی Allow کلیک کرده مجددا OK را بزنید. استفاده از چندرسانه ای: به سراغ دستگاه پلی استیشن خود بروید. هم اکنون نام رایانه شخصی شما باید در زیر لیست های Photos، Videos و Music نوشته شده باشد. در کنسول بازی برای مشاهده عکس، ویدیو و شنیدن موسیقی باید به بخش های مربوط رجوع کنید.
چند ترفند کاربردی: هنگام دیدن عکس ها با فشردن دکمه مثلث می توانید اطلاعات بیشتری را درباره عکس جاری به دست آورید. می توانید موسیقی در حال پخش را با فشردن و نگه داشتن دکمه Home به پس زمینه منتقل کرده و همزمان بازی مورد نظرتان را اجرا کنید. جهت کپی کردن فایل های تصویری و صوتی روی هارددیسک کنسول، دکمه مثلث را بزنید و گزینه Copy را انتخاب کنید



نظرات شما عزیزان:

آقای حیــــــــــــدری
ساعت0:52---9 آذر 1390
با سلام و درود فراوان خدمت شما دوست عزیزو گرامی
با تشکر از وبلاگ سازنده شما
به امید موفقیت شما دوست عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط علی اکبر عبــادی


بامابـــ روز باشید

طراحی سایت